Newsy

ŚWIATOWE MARKI PRZYJAZNE GEJOM

Znane firmy są gayfriendly… tylko które?

Coroczny sondaż tworzony jest przez amerykański serwis YouGov BrandIndex. W 2015 roku zapytano o marki przyjazne LGBT 16 tysięcy osób. W pierwszej dziesiątce znalazły się tylko dwie firmy raczej nieznane w Polsce. To sieć piekarni Panera Bread i amerykańska gigant medialny PBS.

Pozostałych albo dobrze znamy, albo chociaż kojarzymy. Korzystajcie z Ich usług, kupujcie Ich produkty!

Na liście jest dwóch największych producentów telefonów. Samsung i iPhone są bardzo gayfriendly 🙂

Jest komputerowy symbol Apple. Jest też Google, z którego pewnie wszyscy korzystają.

Zakupy warto robić przez Amazon, bo też jest nam przyjazny.

Z marek telewizyjnych na liście jest HBO i Netflix.

A zjeść możemy w Subway’u.

Tak wygląda, w przypadkowej kolejności, 10 najbardziej przyjaznych gejom firm w 2015 roku!

7 thoughts on “ŚWIATOWE MARKI PRZYJAZNE GEJOM

  1. Szkoda że tak mało Polskich firm jest przyjaznych osobom LGBT ! Jeśli jakaś już jest przyjazna to niestety się z tym nie afiszuje,a powinna być dumna z tego że na równi traktuje każdego człowieka. Niestety Polska (wg ILGA) jest na 37 miejscu na 49 w rankingu Europejskich państw przyjaznych w sensie prawnym i społecznym LGBT… to mnie bardzo smuci 🙁

  2. @Paweł Trzeba mieć nadzieję ,że w końcu będziemy dumnym, tolerancyjnym , przyjaznym i otwartym państwem a nie zaściankiem Europy! W końcu to „Blog informacji pozytywnych” więc trzeba myśleć pozytywnie 🙂

  3. Myślę, że formy polskie boją się afiszować z „tęczową przyjaźnią” uważam , ze w dzisiejszej sytuacji na pewno zyskały by pozytywną opinię ale mogli by stracić klientów, gdyż ludzie tolerancyjnych, przyjaznych jest niestety mniej w naszym kraju, szczególnie teraz kiedy władza daje tak jak by przyzwolenie na podział lepszych i gorszych.

  4. Kochani, to nie polskie firmy, produkujące towary lub oferujące usługi skierowane do masowego odbiorcy są „nieprzyjazne” lub „mało przyjazne” LGBT tylko ich polscy klienci są homofobiczni, a przynajmniej lubiące „etykietkować” otaczający świat.

    Prosty eksperyment: wyobraźcie sobie, że któraś z masowych marek dostępnych na polskim rynku, np. słynna kawa Jacobs Kronung (Mondelez Iinternational), której reklamy z parą gejów były emitowane już ponad 10 lat temu w Niemczech, pokazuje taki filmik u nas. Od razu dostaliby łatkę „kawy dla pedałów”, „kawy dla gejów”, co wiązałoby się ze spadkiem sprzedaży.
    Dopóty dopóki zdecydowana większość społeczeństwa nie będzie akceptowała obecności homoseksualistów w przestrzeni publicznej oraz w swoim prywatnym otoczeniu (kolega ze szkoły, sąsiad, nauczyciel, sportowiec), dopóty żadna z masowych firm nie pozwoli sobie na ryzyko związane z utratą potencjalnie homofobicznych klientów.

Comments are closed.